Nieuws

INDY 23/09/2015 EN OVERLEDEN 23/06/2026

Vanmiddag hebben we afscheid genomen van Indy want ze was op. De kanker had haar in de macht want een tijdje geleden hebben we een grote tumor weg gehaald en dat was niet goed. Indy heeft ons zoveel gebracht op De Voorhorsthoeve geboren , heel veel nakomelingen en ook alweer de volgende generatie is er . Izzy je dochter en Jaycie je kleindochter en ook daar wil ik de volgende generatie mee fokken. Het is nu kaal en we zijn erg verdrietig dat we niet meer de vrolijke Indy ons s”morgens tegemoet komt lopen.

Dit bericht heeft 0 reacties

Schrijf een reactie